Семейният портал

"Информираният човек се манипулира трудно!"

Жан Жак Русо

Електронен магазин
Вход към е-магазина
Радио ФЕМИЛИ
Слушайте on-line

5 свежи идеи за пролетни упражнения

#

Готови ли сте отново да влезете във форма след зимните и студени месеци? Предлагаме ви забавен начин да го направите.

 

1. Играйте

 

Кога беше последния път, когато  сте играли с топка, вкарали сте зашеметяващ кош или сте хванали сигурен гол? Ако това е било в училище, то е време отново да опитате.

 

Съберете група съмишленици, приятели и съседи и започнете игра по ваш избор. Независимо дали това ще е баскетбол, футбол, хокей на трева, отидете навън или участвайте в състезание - всичко това може да бъде чудесен начин да се упражнявате тази пролет.

 

2. Мислете като дете

 

Упражненията не трябва да бъдат скучни. Спомнете си, че за децата да излязат и да играят е благословия, а не проклятие.

 

упражнения, игра, пролет

 

Може да скачате на въже или да привлечете ваши приятели и поиграете на фризби около блока. Децата се движат с удоволствие, а не за да се поберат в по-тесни дънки. Имайте положителна нагласа – спортът може да бъде забавен.

 

3. Тренирайте с група

 

Да тренирате сами и с индивидуален треньор може да бъде отегчително. Може би има дни, в които ви се иска да бъдете навсякъде другаде, но не и в залата. Тази пролет, може да намалите разходите си и да се забавлявате повече, като се включите в група и правите упражнения с други хора.

 

Четете още: Креативни физически упражнения

 

Също така можете да привлечете приятели и съседи и да наемете общ треньор. Приятелите ще ви помогнат да сте по-мотивирани и ще ви е много по-забавно да се упражнявате, като клюкарствате, докато се потите.

 

4. Комбинирайте фитнес и приятели

 

Отегчени сте от обичайната фитнес рутина? Обадете се на приятел или приятелка и посетете фитнеса заедно. Започнете  седмични разходки или тичане, ходете на йога, пилатес или вземайте уроци (танци например) като група с приятелите си. Ако погледнете на седмичните си тренировки от друга страна, ще се забавлявате много повече.

 

упражнения, пролет, йога, пилатес, приятели

 

5. Опитайте нещо съвсем ново

 

Ако винаги сте искали да се научите да плувате по-добре, да пробвате скално катерене или дори да скачате на батут, но ви е било страх да опитате - действайте! Веднъж седмично (или повече) ще правите нещо ново, свежо и ободряващо. Не само ще се забавлявате, но и ще се чувствате чудесно, учейки нови умения.

 

Четете още: Как да се възстановите след екстремен спорт?

 

Каквото и да правите, за да останете активни през тази пролет, уверете се, че променяте нещата, за да не се чувствате отегчени. Ако ходите на фитнес 2-3 пъти седмично, то през останалите дни, можете да се упражнявате навън с приятели или да бъдете активни с децата или съпруга си. 

 

Снимки: Defence Images, www.audio-luci-store.it, SUARTS Foter.com


Подобни статии: