Семейният портал

"Информираният човек се манипулира трудно!"

Жан Жак Русо

Електронен магазин
Вход към е-магазина
Радио ФЕМИЛИ
Слушайте on-line

Могат ли упражненията да бъдат забавни?

#

Колко често правите упражнения за здраве? Всеки един от нас се нуждае от най-малко 30 минути дневно активно движение или спорт и то само, за да поддържаме сегашното си тегло. Онези от вас, които искат да остлабнат се нуждаят от много повече, за да постигнат желаните резултати.


Как може да си осигурите достатъчно физическа активност, без да бъдете отегчени? Помислете за някои упражнения, които можете да правите и на които да се наслаждавате.

Например, може да харесвате:


Танци?

Може да танцувате в собствения си дом или да се запишете на курс по танци. Важното е, че ще се наслаждавате на това, което правите.

 

спорт, упражнения, забавни, активност


Каране на колело или плуване?

Добре, може да не харесвате танците. А какво ще кажете за карането на колело? А плуването привлича ли ви? Плуването има много добър ефект върху тялото – тонизира ви, отпуска ви, а и е чудесен спорт за изгаряне на калории.

 

Плуването също така е подходящо за хора с различни проблеми, като ревматични заболявания, алергии, дихателни проблеми, то подобрява кръвообръщението, засилва имунитета.

 

Вижте още: Креативни физически упражнения


Футбол, баскетбол или волейбол?

Обичате ли да играете футбол, баскетбол или волейбол? Независимо кой от тези спортове ще изберете, подходящо би било да се съберете с ваши приятели. Така докато се забавлявате заедно играейки, ще подобрите физическото си състояние.

 

Колкото по-голяма е групата ви, толкова по-забавно ще е.  А и винаги ще има някой, който ще ви върне ентусиазма, когато нямате настроение за спорт.

 

спорт, упражнения, забавни, активност


Могат ли упражненията да бъдат забавни?


• Парка е подходящо място да тичате или да се разхождате. Така ще се наслаждавате на гледката и ще се погрижите за физическата си активност.


• Ако целта ви е да изваете тялото си, може да се присъедините към най близкия до вас фитнес клуб. Наемете фитнес треньор и може да сте уверени, че ще извлечете максимална полза от вашата тренировка.

 

Вижте още: 10 минутна интензивна тренировка у дома със Станимир Михов - част 1


• А ако сте от онези хора, които никога не разполагат с време за тренировка, може просто да направите малки промени в ежедневните си дейности.

 

Използвайте стълбите, когато е възможно. Паркирайте на възможно най-далечното място колата си. Ако ползвате обществен транспорт, слезте една спирка по-рано и ходете пеша.


Движението е здраве, така че изберете вашият начин да се забавлявате.


Подобни статии: