Семейният портал

"Информираният човек се манипулира трудно!"

Жан Жак Русо

Електронен магазин
Вход към е-магазина
Радио ФЕМИЛИ
Слушайте on-line

5 неща, които да направим по време на бременност, за да направим раждането по-лесно

#

Всяка бременна жена е чувала ужасяващи истории за раждането. Понякога от слушането на страшни истории от други жени, вие може да се чувствате като включени без вашето съгласие в някакво състезание. Но вие не трябва да живеете със страх от раждането по време на бременността, а с подходящата подготовка, раждането няма да бъде ужасяващо. Има стъпки, които може да предприемете по време на бременността, за да направите раждането по-малко трудно и да намалите риска от усложнения. Тук има 5 стъпки, които може да направите за да бъде раждането ви по-лесно:

 

1. Останете във форма

 

Раждането е интензивно физическо натоварване, жени които са физически подготвени имат по-кратко и леко раждане. Раждането може да е изтощително и изисква добър контрол над дишането, сърдечно-съдовото здраве и мускулния тонус. Жените, които са здрави и във форма, в резултат на редовни упражнения, са по-спокойни по време на раждането. Започнете рутинните физически упражнения още сега, а ако вече тренирате – продължете. Консултирайте се с вашият лекар за съвет за здравословното планиране на вашите фитнес упражнения по време на бременността. 

 

Четете още: Основни етапи на раждането

 

2. Бъдете подготвени

 

Някои бременни жени са толкова ужасени от раждането, че забавят процеса на обучението за раждането. Но училището за бременни е знание, което ще ви послужи добре, когато раждането започне. Повечето гинеколози се съгласяват, че страхът увеличава болката по време на раждането. Ако знаете какво да очаквате, то е по-малко вероятно да се страхувате. Избягвайте книги и класове за бременни, които се фокусират върху болката. Вместо това се съсредоточете върху класове и книги, които засягат етапите на раждането и физиологията му.

 

раждане, бебе, майка

 

3. Хранете се здравословно

 

Доброто хранене по време на бременност поддържа тялото здраво, за подготовката на раждането. В ранните етапи на раждането, една лека закуска може да ви помогне да запазите енергията си. Избягвайте мазни преработени храни, вместо това се придържайте към естествени храни като плодове, зеленчуци, леки меса. Жените, които са добре хидратирани и сити е по-малко вероятно да имат раждане, което да трае повече от 12 часа, така че се погрижете вашето тяло да остане хидратирано в ранните етапи на самото раждане.

 

Четете още: Да преодолеем страха от раждането

 

4. Опитайте алтернативна медицина

 

Много бременни жени смятат, че акупунктурата и рефлексологията в края на бременността помагат раждането да протече по-лесно. Тези жени също чувстват по-малко болка.

 

5. Усвоете правилното дишане

 

Може да звучи глупаво но повечето хора не знаят как да дишат правилно. При нормалното ежедневие, ние често дишаме по начин, който свежда до минимум снабдяването с кислород и това води до тревожност. Медитацията и дълбокото дишане помагат в ранните етапи на раждането. Вземете книги за правилните дихателни техники и ги практикувайте ежедневно. Ако усвоите навика за правилно дишане още по време на бременността, ще си осигурите по-добро снабдяване с кислород и ще понижите болката и страха по време на раждане.

 

Снимки: hin255, Victor Habbick FreeDigitalPhotos.net


Подобни статии: